zondag 16 december 2012

Mescherbergloop 15Km

De "rust" is weer voorbij, dat wil zeggen de werkzaamheden van het verhuizen zijn zover afgerond dat er weer een beetje tijd kan worden gemaakt voor het hardlopen. Afgelopen week al weer 3 keer gaan trainen zodat er langzaam aan weer wat kilometers in de benen komen. Ik moet wel nog alles op eigen gevoel doen want mijn garmin hardloop horloge ligt nog ergens in een verhuisdoos, maar om in vorm te komen is het lopen op gevoel ook wel lekker.
Vandaag een leuke wedstrijd uitgekozen om te beginnen, de 15Km van de mescherbergloop.
Het was glibberen en glijden en na 2 keer deze wedstrijd te hebben gelopen de afgelopen jaren, s het mij nog steeds niet gelukt om de trappen in het bos normaal op te lopen. Maar goed ik ben boven gekomen en door de weilanden met echte Limburgse "Pratsch" hebben we toch weer de finisch gehaald in een tijd van 1:22:10 en dat is maar een kleine minuut langzamer als twee jaar geleden. Ik ben tevreden met de tijd en nu op naar de kerstcross.

Alvast fijne feestdagen gewenst

Geen opmerkingen: