zaterdag 9 juni 2012

Adelante-loop 8Km

De eerste wedstrijd van Juni is weer gelopen, na de Vennlauf in Mutzenich en de pinksterdagen is het even wat rustiger geweest en dat heeft voornamelijk met het weer te maken. Ik verwacht rond deze tijd toch iets meer zon en minder heftige regen. Dus als ik in mijn eentje moet gaan lopen en er hangt regen in de lucht dan is de keuze voor mij snel gemaakt ik ga niet in wind en regen lopen in Juni dus blijft ik binnen. Maar afgelopen week toch weer lekker begonnen, de baan training was lekker pittig en donderdag heerlijk over de brunssummerheide gelopen. Vrijdag de Adelante-loop gedaan, het waren 4 rondjes over een parcours van 2Km, het was wel oppassen met de gladheid door mos op het bospad maar ik vond het wel een leuk parcours.
Met een tijd van 35.50 was ik tevreden op deze gezellige loop.


Hier de Link voor de foto's op Facebook
Dan nog even terug kijken op de maand mei, ook hier weer lekker gelopen alleen in de laatste week van de maand weinig kilometers gemaakt, maar dat is eigenlijk ook weer goed gekomen doordat ik rond de pinksterdagen een stevige fietstocht heb gemaakt, dus ik ben toch in beweging gebleven.
Het aantal gelopen kilometers in mei komt uit op 168,87 Km
gelopen Km :
Maart: 153,84 Km
April: 20,39 Km (sportvasten)
Mei: 168,87 Km

Dan ook nog maar even terug komen op het sportvasten, dit is ook terug te lezen in de blog vanaf 10 April toen ik met de 10-daagse kuur begonnen ben. Momenteel blijf ik nog steeds mooi rond hetzelfde gewicht schommelen zonder dat ik daar echt veel aanpassingen voor hoef te doen qua eten, maar wel proberen om minstens 3 keer per week te sporten. het gewicht blijft rond de 62,7 - 63,7 Kg hangenen het vetpercentage blijft ook rond de 20% hangen en eigenlijk dat er vaker net iets onder zit.
Komende tijd weer zorgen dat er nog een paar extra km per week erbij kunnen snoepen en dan ben ik eigenlijk qua sport helemaal tevreden.
Als het morgen droog blijft da is het op naar Hahn voor de 10Km en mocht het regenachtig zijn is hier nog een leuk filmpje om te bekijken

Geen opmerkingen: