maandag 14 mei 2012

Weekend 12 en 13 Mei

Afgelopen weekend weer lekker gelopen. Zaterdag in de ochtend nog een lekker loopje gedaan, omdat ik in de middag langs de rugklinkiek moest gaan voor het "onderhoud" en de rest van de middag lekker niets doen .















Zondag de normale training, hier hebben we ook nog het parcours van de heideloop gedaan, deze wedstrijd staat voor komend weekend op het programma.
Het groen omrande gedeelte zijn de tempo's die zijn gelopen op de heideloop route. Ik kwam uit op een tijd van 36 minuten, en we hadden ons ook nog een aantal meters verlopen tijdens het parcours, dus een mooie trainingstijd.



















Dan nog eens even terug komen op mijn sportvastendieet  dat ik in april heb gedaan. Ik ben nu een maand verder en na de 10 dagen die de kuur heeft geduurd heb ik me redelijk gehouden aan een aantal regels. Ik probeer om 1 van de 3 maaltijden koolhydraat arm te houden, dit gaat bijzonder goed en kost eigenlijk geen moeite en veroorzaakt ook geen honger gevoel. Mijn gewicht en vetpercentage is nog altijd stabiel, ik weeg nu 63,2 Kg en een vetpercentage van 20,1. Wat qua maaltijd goed is te doen zijn de salade met tonijn en als ontbijt de kwark met muslie of fruit er doorheen. Wat ook opvalt is dat ik nog steeds een lekker fit gevoel heb, ook als ik tijdens de ochtenddienst laat naar bed ga, dan sta ik s'morgens toch fit op. Ik leef niet als een monnik want de afgelopen week is er elke dag vla gegeten en is er bijna 1 kilo snoep doorheen gegaan. Ook heeft er nog een lekkere friet met frikandel speciaal op het menu gestaan. Sportief gezien heeft het ook nog een nieuw pr opgelevert, de 5 km tijdens de queensrun in beek werd gelopen in 19,32 minuten. Dit zal zeker niet alleen met het sportvasten te maken hebben maar het is toch maar moo meegenomen.

Nu ga ik weer eens iets anders uit proberen, ik heb een artikel gelezen over de POWERbreathe
Ik ga dit apparaat eens bestellen en uitproberen, via deze blog zal ik er dan over schrijven.

Maar eerst staat komende zondag de heideloop 5 EM op het programma.

Sportieve groet,
William

Geen opmerkingen: