maandag 16 april 2012

Sportvasten dag 6

Vandaag is het dag 6 van het sportvasten en de derde vastendag, dit is een extra dag.
Omdat het tot nu toe probleemloos is verlopen en dus nergens moeite mee heb gehad, daarom deze extra vastendag eraan geplakt
het gewicht deze ochtend was weer 500 gr minder als gister dus dit loopt met mooie vaste waardes terug en ook het vetpercentage zakt mooi mee
Na het hardlopen heb ik mij ook nog eens gewogen en kwam op dezelfde waardes uit, dus wat ik als ontbijt heb ingenomen aan vocht ben ik met hardlopen weer kwijt geraakt

















Het hardlopen was op het einde wel zwaar, het voelde aan alsof ik ruim 20 km in de benen had, ook nu ruim twee uur na het hardlopen voel ik me nog moe, maar goed dat ik dag verlof heb genomen.
Straks nog even de urine test bekijken en dan uitzien naar morgen, dan kan er weer langzaam vast voedsel worden ingenomen .
Maar nu eerst nog lekker uitrusten.

De gelopen kilometerstand voor April staat nu op 117.85 Kilometer
Mijn plaats op deWorld-Rank.in lijst van april is 136 van de 13794 runners

Ook vandaag de switch vastgehouden.
Dit geeft een goed gevoel, morgen is het halfuurtje hardlopen niet verplicht dus dat sla ik dan ook over.
De afgelopen dagen al genoeg bezig geweest.


Geen opmerkingen: