zondag 15 april 2012

Sportvasten dag 5

Vastendag 2

Vandaag dag 5 van het sportvasten, dat betekent dag 2 van de vastendag. Tot nu toe loopt alles eigenlijk probleemloos.
Ik heb geen last van een honger gevoel, wel merk ik nu dat ik wat last krijg als ik snel op sta, ik heb dan last van een draaierig gevoel, maar dat is ook eigenlijk het enige. Het halfuurtje hardlopen heb ik zojuist gedaan en dat is ook probleemloos gedaan het voelt iets zwaarder als normaal maar dat is ook niet vreemd met de hoeveelheid voedsel die de laatste dagen wordt ingenomen.










Het gewicht en vetpercentage is ook nog steeds af aan het nemen













Zodadelijk nogmaals de urine test doen om de switch te bekijken en dan zou ik kunnen stoppen met de 3-de vastendag, hierover twijfel ik nog.
Het gaat me nog wel makkelijk af dus eigenlijk zou ik die 3-de vastendag er bij moeten nemen maar ik ben er niet op uit om nog meer af te vallen qua gewicht en ik ga er vanuit dat ik, nu ik de switch heb gemaakt ook nog wel iets zal afnemen. Maar dat zal ik straks nog wel met mijn sportvasten coach  doornemen.

Straks post ik hier nog wel de uitslag van de urine test, nu nog even de amstelgold race kijken
De gelopen kilometerstand voor April staat nu op 111.78 Kilometer
Mijn plaats op deWorld-Rank.in lijst van april is 136 van de 13423 runners

Hier een foto van de urine test

Hiernaast het resultaat van de tweede vastendag, het onderste vakje is licht roze gekleurd, terwijl dit gister veel donkerder was. Zou ik de switch niet vasthouden?
Zojuist contact gehad met mijn coach, het verschil met de uitslag van gister is dat mijn urine vandaag meer  verdund was en dat  klopt. Dus ik wacht af wat morgen mijn gewicht is en dan beslis ik voor een 3-de vasten dag. Maar tot nu toe loop het goed en ga ik waarschijnlijk voor een 3-de dag.

Geen opmerkingen: