dinsdag 17 april 2012

Sportvasten dag 7

Vandaag dag 7 van het sportvasten en dat betekend opbouwen, gelukkig mag er weer eens vast voedsel worden ingenomen. Als ontbijt staat er een appel en kiwi op het menu, die heb ik zojuist al gegeten en dat is prima bevallen.
Ik heb deze week middagdienst en zal daarom mijn diner en lunch omwissellen omdat dit voor mij iets beter uitkomt.
Dus deze middag eet ik lekker  gekookte spinazie met kabeljouw, ik verheug me er nu al op.
Vanavond zal ik gemengde sla eten met 2 tomaten en 10 olijven en als toetje pistachenootjes.
Vandaag hoeft er niet gesport te worden en dat doe ik ook niet, de spiertjes hebben ook rust verdiend.

Hieronder de tabel met het verloop van gewicht en vetpercentage, de derde vastendag van gister heeft er qua gewichtsafname nog eens flink ingehakt.











De volgende dagen maar eens kijken wat er tijdens de opbouw gebeurt.

Geen opmerkingen: