zaterdag 14 april 2012

Sportvasten Dag 4

Vasten dag 1

Vandaag is het dag 4 van het sportvasten, dat betekent dat het vastendag is. Deze ochtend 150 ml jus d' orange, daarna krantje lezen en klaar maken om een half uurtje te gaan hardlopen.
 









Het hardlopen viel wel mee, sinds gister alleen maar sap drinken heeft me nog niet erg vermoeid.
Wel voelt het aan alsof je ruim een uur bezig bent in plaats van een half uur, maar goed nadat het sporten erop zat was het 3 uur wachten om de urine test te doen zodat ik kan controlleren of de switch al is gemaakt.



Yes, de switch is gemaakt.
Mijn lichaam, inclusief de spieren, gaan nu in de vetverbrandingsstand. En het is deze vetverbrandingsstand die zo goed voor is, je kunt beter sporten, sneller herstellen en voelt je fitter en vitaler







Ook nog even contact gehad met mijn sportvasten coach, zijn geeft ook aan dat de switch gemaakt is.
Morgen moet ik nog vasten, hierna kan ik beslissen of ik er nog een dag vasten aan vastplak of dat ik alweer met de opbouwdagen gan beginnen. Ik zal dit morgen beslissen.

Ik ben tot nu toe heel tevreden, geen honger klop gehad het slapen gaat ook perfect, dus toe nu toe nergens last van.


 Het gewicht en vetpercentage daalt ook lekker dus ook hier geen klagen.








Op naar vastendag 2 maar nu eerst een lekker stuk taart om het succes te vieren :)  (grapje)
 
De gelopen kilometerstand voor April staat nu op 103.33 Kilometer
Mijn plaats op deWorld-Rank.in lijst van april is 119 van de 12894 runners

Geen opmerkingen: