zaterdag 21 april 2012

Sportvasten dag 10 The End

Vandaag is het dag 10 van het sportvasten, hiermee heb ik de finish gehaald van mijn 10 daagse sportvasten kuur. hieronder de resultaten tot nu toe. 
Het extra eten heeft er in ieder geval toe geleid dat het gewicht weer iets is toegenomen, ik ben nu weer uit de ketose in zit weer in de normale waarde, wel zal de vetverbranding nog zijn werking blijven doen, zolang er koolhydraat arm / weinig koolhydraten wordt/ worden gegeten.
Ik ben benieuwd wat mijn sportresultaten over een dag af 10 zullen zijn, ik hoop dat rond 30 April een wedstrijdje kan worden gerend.

Mijn conclusie tot nu toe is dat deze 10 dagen sportvasten voor mijn erg zijn meegevallen, het echte honger gevoel is uitgebleven en had daarom een 3-de vastendag er aangeplakt. Mijn vetpercentage is mooi afgenomen en het gewicht mag best wel weer iets oplopen. Komende weken zal ik zeker op de voeding letten maar niet echt als een monnik gaan leven. Ik ben benieuwd of ik dan over een aantal dagen de compensatie ga beleven van het sportvasten.
Ik zal de komende tijd nog wel terug komen op mij resultaten en het effect van het sportvasten

Sportieve groet,
William

Geen opmerkingen: