maandag 30 april 2012

Queensrun Beek 5Km 19.35

Vandaag de de 5Km van de Queensrun in Beek, ik wist van vorig jaar dat dit een snel parcours was dus probeerde ik vandaag een aanval te plaatsen om de tijd onder de 20 minuten te krijgen. En dat is goed gelukt, de totale afstand komt op mijn Garmin uit op 4,94 Km maar ik denk dat ik bij een exacte 5 Km ook onder de 20 minuten zou zijn gebleven. De omstandigheden waren goed temperatuur was okee en er stond een matig windje, waar ik wel last van had was een droge mond en dat al na 400 meter, dus bij de doorgang van de eerste ronde meteen wat gedronken, bij de start liep Herman Gerards   van  STB met een aardig tempo van mij weg en ik had me voorgenomen om hem in iedergeval in het vizier te houden. Dit ging de eerste ronde goed zodat ik de tweede ronde kon gebruiken om naar hem toe te lopen en nog voor de finish net langs hem te gaan, dus eigenlijk zonder dat hij het wist heeft hij voor mij als haas gewerkt.









 Mijn totaal aantal kilometers voor April is hiermee uitgekomen op 220,39Km, de site van World-Rank.inhttp://world-rank.in/rank/krautscheid is nog niet ge-update maar ook missen hier een aantal kilometers.
Als de site alles heeft bijgewerkt plaats ik de afbeelding er nog wel bij.

Zo nu op na de volgende 5Km en dan kijken of ik onder de 20 minuten kan blijven, maar nu nog even genieten van deze tijd
 
Meer foto's van de Queensrun op de site van  Tinus Dewaide

op naar de Finish

Geen opmerkingen: