zaterdag 29 juni 2013

Bufferrun 2013

De 10km van de Bufferrun stond vrijdag 21Juni op het programma.
Na een aantal tropische dagen in  het begin van de week was het op deze vrjidag wel aardig loopweer met een aardig windje, maar daar was wel mee te leven.
De training op de donderdag maakte al duidelijk dat de beentjes niet lekker voelde, misschien het resultaat van de warme dagen in het begin van de week. De 10 km van de bufferrun heb ik eigenlijk wel lekker gelopen maar de tijd maakt veel duidelijk, 4 minuten langzamer als het jaar ervoor

Er is dus nog voldoende werk aan de winkel om weer op het niveau van 2012 te komen, ik moet wel zeggen dat ik langzaam aan weer zin begin te krijgen in het lopen, zelfs vandaag (zat 29 Juni) nog lekker in de regen gelopen. Als ik op deze manier weer mijn wekelijkse kilometers kan gaan maken dan moet het met de snelheid ook wel goed komen.
laatste meters naar de Finish
Wat wel lekker was dat tijdens de wedstrijd een groepje een groepje voorbij was gekomen en die kon ik aardig bijhouden . rond km 7 á 8 lagen deze iets voor maar in de holle weg ben ik daar mooi naartoe kunnen lopen. In het laatste rechte stuk richting finish heb ik van dit groepje nog zeker 5 man voorbij kunnen gaan en dat geeft toch altijd een lekker gevoel.












En nog een foto voor de shirt sponsor
Foto voor de shirt sponsor


Met dank aan Tinus dewaiden voor de wedstrijd foto's

Geen opmerkingen: